Demi rusade till sjukhuset efter att ha svårt att andas!

Sångaren Demi fördes till en akutmottagning efter att ha svårt att andas. Innan hon kom till sjukhuset, hade Lovato varit illamående i flera dagar med influensaliknande symtom.
 
Hon är nu hemma och mår mycket bättre.
 
När Lovatics fick veta att 22-åriga popstjärnan besökte sjukhuset, blev #GetWellSoonDemi en världsomspännande trend ämne på Twitter.
 
Lovato har hållit hennes hälsa högsta prioritet - särskilt efter intagningen till Fitness magazine i December att hon nästan gick tillbaka till behandlingshemmet över hennes problem med mat. "Jag var besatt över mat och livrädd för den på samma gång", minns hon. "Jag var klar att vara rädd för mat och så trött på överätande och inte veta varför jag gjorde det. Nu är jag på ett strukturerat måltidsplan. Jag äter fyra små måltider och två mellanmål om dagen. Det lär mig portion kontroll. "
 
Demi tillade, "Jag har lärt mig att uppskatta min kropp för vad den är. Det bidrar till att påminna mig själv hur långt jag har kommit. "
 
Jag hoppas att Demi blir ännu bättre!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: